No nyt ne tulee!! Siis hampaat. Ja siis Leonille, eikä esimerkiksi mulle tai P.lle.

Leonin alarivistössä kiiltelee kaksi hampaanalkua ja poika näyttääkin aika veikeältä hymyillessään muuten ienpitoista nauruaan. Tästä hammaskeijun keikasta oli mua varoiteltu niin että kaapissa on ollut jo kuukausia iengeeliä, puruleluja, kuolalappuja ja parasetamolia. Eka pääsi yllättämään kulman takaa ja vaikka mä kuinka väijyin niin ykskaks kauniina tiistaiaamuna se hammas vaan nökötti siinä. Toista mä osasin jo paremmin pyydystää ja varsinkin on Leon huusi ien punaisena edellisen yön niin tiesin että se hammaskeiju on tulossa meille.

Täällä myydään loistavaa tuotetta jota hierotaan kipeään ikeneen ja vauva hiljenee.Oikeasti hiljenee. Siinä on paikallispuudutetta ja mä olen ihan fani. Mä en voi käsittää miksei kukaan tuo sitä Suomeen?Ajatelkaa mitkä laajat markkinat; ensin vauvan ikeniin ja lopputuubin voi hieroa omiin sääriin ennen säärikarvavahausta. Eikä tarvitse enää irvistellä kauneuden puolesta, toimii myös ennen kulmakarvojen nyppimistä. Multi-tasking product sanoisin. Ja älkää yrittäkö pölliä mun ideaa ilman royalteja, mä keksin ton säärikarvajutun ihan itse. Näin mielenkiintoisia on mun päivät että mä keksin jo omia lääkkeitä markkinoitavaksi ja aavistuksen suurella kädellä laajennettuja indikaatioita......

Mutta nyt seuraa hammasharjan esittely Leonille. Mutta kun se vaan haluaa syödä sen harjan eikä ymmärrä sen harjaamisen päälle yhtään. Yritä selittää 7 kuukautta vanhalle kuinka tärkeää on tämä hammaspeikkojen torjunta, sitä seuraa vaan naurua ja enemmän harjansyöntiä.

Mun hampaisiin on Suomen valtio laittanut yhden Perähikiän, sanotaan vaikka Vähänkyrön, vuosibudjetin verran. Rautaruukin täystelaketju mannekiinina mä olin yli kolme vuotta herkässä teini-iässä ja sellaista niska-pää-kitalakivetoa ei olekan jota mulla ei ole ollut. Valtion lisäksi on nimeltämainitsematon vakuutusyhtiö maksanut yksiön käsirahan verran mun etuhampaan korjauksen kun mä mäiskähdin naamalleni asfalttiin pienenä. Joten uskokaa pois että mä en ota tätä harjansyömistä kevyesti!! Hampaat on kuulkaa vakava asia!