Meidän elämän suurin ostopäätös näyttää olevan lastenvaunujen ostaminen.Niitä on nyt käyty useammassa liikkeessä ihmettelemässä ja yhteisen sävelen löytäminen on konsultin suulla sanottuna "erittäin haastavaa". Asuntokin löytyi helpommalla.

Laillinen ryöstökin on täällä sallittua, pitää vaan muistaa laittaa sana new born eteen niin sitten saa laskuttaa ihan mitä tykkää. Jos vaunut värkkeineen maksaa 1000 euroa niin mä olen väärällä alalla. P vemputtaa niitä vaunuja niinkun ne olisi autoja ja hankintakriteerinä on että ne kestää pystyasennossa 16 boroforin taifuunin ja hätätilassa niitä voi käyttää panssarivaunuina, värillä ei niin väliä (paitsi jos väri on "gay", sävy jota mä en ainakaan ennen osannut määrittää). Kävimme keskustassa ihmettelemässä vauvatavaroita ja kun iski väsymys niin istuimme pubiin lievittämään suonikohjuja (joita siis on mulla, valitettavasti ei P:llä). Siinä sitten istuimme kun kanat orrella ja vertailimme eri vaunujen hyviä ja huonoja puolia ja mä latkin mehua. Siis ME istuimme pubissa mehulla ja vertailimme lastenvaunuja, P varsinkin erittäin innostuneena......joten siis lehmilläkin on toivoa lentämisestä.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Mutta on toki markkinamies ovela.Kun miehiä ei ilmeisesti ole ennen nämä vaunuasiat niin kiinnostaneet niin myyjä keksikin ovelan vedon.Kun ottaa ne samat kärryt ja vaihtaa värin siniseksi ja antaa niille nimen McLaren niin niitä myydään nelinkertaiseen hintaan ja miehetkin tulevat kauppaan. Vaan moottori puuttuu.Tosin Ferrarit oli hiukan "gay".

 

Olemme vihdoinkin päätyneet Bugaboon vaunuihin ja nyt pitäisi vaan ottaa asuntolaina jotta sellaiset saadaan. Tai voihan ne ottaa osamaksulla ja viimeinen erä maksetaan vauvan ylioppilasrahoista.Miten voi yksi puolimetrinen ihminen tulla näin kalliiksi?

Voisikohan netissä tehdä vaihtokauppoja? "Vaihdetaan kerran käytetty, ehdottomasti nykyään liian pieni hääpuku vauvanvaunuihin".

 

Mulla ei ole aavistustakaan mitä mä teen mun hääpuvulla.Mä nimittäin hiukan toivon ettei meidän poika kamalasti innostuisi sitä käyttämään eikä tuleva miniä ehkä ihan mielellään sitä itse käytä. Tiarasta voi tosin poika innostua ja me voidaan leikkiä Prinssiä ja alaimaisia kotona (alamaisina minä, P ja koira). Olisi voinut jäädä pulla kurkkuun jos anoppi olisi ilmoittanut että meidän häissä sitten käytetään hänen vanhaa pukua ja oman äitini hääpukuun kokoa 32 mä itse mahduin noin 12 vuotiaana. Joten perintöpuvut olkoon muiden sukujen juttuja, meillä ei kierrätetä.Se voisi olla sitäpaitsi luomua.

 

Olen odottanut kun joulua mun uutta paikallista pankkikorttia saapuvaksi, siis P:n tilille rinnakkaiskorttia koska omaa tiliähän ei kotiäiti saa. No, se saapui tänään. Mutta se on P.n nimissä ja siinä vaan lukee "No 2 card for account". MULLA EI OLE ENÄÄ EDES NIMEÄ! Mä olen joku toisen luokan Leinikki jolla ei ole edes omaa nimeä pankkikortissa. Miten on mahdollista että kahdessa kuukaudessa musta on tullut KELAn asiakas, nimetön pankkikortiton No 2, nainen jonka kalenterissa on kolme merkintää ensi viikolle (ja niistä on yksi kahvitreffeille) ja mun Päivän Tapahtuma on ruokakaupassa käynti? Pari kuukautta sitten mulla on 4 omaa luottokorttia, 3 tiliä ja mukana optio-ohjelmassa ja assistentti varasi aikoja mun kalenterista. Missä on Amnesty ja Punainen Risti silloin kun selkeästi on tapahtunut inhimillinen, humanitäärinen kriisi? Mistä vetoa että nämä kirkon polttajat ja predikaatit on kotirouvia? Munkin tekee mieli ulkoistaa mun raivo ja vaatia lööppejä, rahaa ja mainetta.