<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Brittiläisen InStylen mukaan kuuminta hottia juuri nyt on olla raskaana ja synnyttää.Koska Gwyneth, Britney ja Angelina ovat aina olleet tyyli-ikoneja ei heidän nytkään voi olettaa olevan väärässä, raskaus ON muotia.

Mä en siis koskaan ole ollut näin muodin eturintamalla.En edes silloin kun ostin kiilakorkoiset JLo korkkarit puolitoista vuotta ennen kun ne rantautuivat Suomen trendikauppoihin.Nyt mä olen ihan trendinenä ja onneksi mulla on esikuvia tänä vaikeana aikana.

 

Britneyn raskautta spekuloitiin kuukausikaupalla, onko sen maha vauvan jälkeen vaan hiukan läskistynyt vai odottaako jo toista? Mun kohdalla ei tarvinnut mennä telkkariin vahvistamaan epäilyjä, homma oli aika selvä heti.Miksi mä muuten tulisin autolla juhliin ja joisin naama rutussa Pepsi Maxia ja kertoisin kaikille kuinka krapulan hankkiminen on lapsellista ja voi joskus keskittyä tärkeämpiinkin asioihin. Josta syystä myös lähdin kotiin keskittymään niihin tärkeisiin asioihin ennen puoltayötä, toisten vieraiden suureksi helpotukseksi. Mua ei ennen saanut jäämään juhlista pois kun pakottamalla ja mitä lapsellisempia tempauksia keksittiin sen suuremmalla todennäköisyydellä mä olin mukana. Naamiaiset? No sweat, mä järkkäsin varustuksen myös kavereille. Iltapukugaala? Iltapukuja on kaapissa 6, 4 täysipitkää ja 2 cocktail versiota. Mutta nyt mä siis keskityn ei-lapselliseen nukkumiseen ja kiukutteluun.Jännä vaan ettei tämä terveellinen elämä ole tehnyt musta yhtään parempaa ihmistä.

 

Angelina Jolie taas on päättänyt synnyttää Namibiassa koska tykkää niin Afrikasta.Siis joo, mä tykkään istua kesällä mökin terassilla ihan älyttömästi mutta en mä ajatellut mökillä siksi synnyttää. Mutta mikä mä olen Angia arvostelemaan, onhan hän sentään luonut toisenkin supertrendin, sateenkaariperheen adoptoimisen. Se perustuu siihen että pitää adoptoida jostain eksoottisesta paikasta lapsia ja sitten raahata niitä mukanaan joka leffanäytökseen ja gaalaan näytille. Ettei kukaan epäilisi ettet ole maailman lasten tuskaa ja tarpeita tiedostava eettinen ihminen.

 

Gwyneth otti kesällä suloisen vuoden ikäisen lapsensa nimeltä Omena mukaan Hyde Parkiin kuuntelemaan Chris Martin-isän keikkaa 60.000 muun ihmisen kanssa. Ompulle oli hankittu K-Raudasta traktorinkuljettajille suunnatut kuulosuojaimet (joista tuli tietysti trendi) ja he poseerasivat onnellisesti äiti-lapsi kuvaelmaa varten Vogue-lehteen keikan hurmoksessa.

Jotenkin mulla heräsi epäily että jos annan meidän pojalle nimeksi Porkkana ja otan se kuulosuojaimet päässä mukaan RuisRockiin katsomaan kun teinit oksentaa ja uudelleen lämmitetty Dingo heittää keikkaan niin meillä olisi lastensuojeluviranomaiset oven takana.Uskooko ne että kysessä on kuuminta hottia?

 

Katie Holmes (juuri se Tom Cruisen uusin akka) taas joutui synnyttämään täydellisen hiljaa ettei lapsi saa syntymätraumoja. Skientologia kun uskoo että lapsi saa pysyviä vammoja jos synnytyksessä huudetaan ja mekastetaan. Nyt mä siis tiedän miksi multa ei oikein sujunut derivointi koulussa, mun äiti varmaan karjui synnytyksessä!

Tom Cruise aikoi myös syödä Katien istukan synnytyksen jälkeen ja palkkasi Katielle kunto-ohjaajan kaksi viikkoa synnytyksestä jotta pääsee mimmi rantakuntoon kesäksi. Ajatella että mä joskus halusin Mrs Cruiseksi. Tomppa kuolisi mun kanssa, mä epäilen etten mä pääse vaadittavaan rantakuosiin edes kesäksi 2007 ja kaiken lisäksi mä karjun aika usein, ilman syytä. Mutta Katiesta poiketen mä olisin suostunut 53 miljoonan dollarin avio-ehtoon ihan mielelläni, ja saisi sen istukan syödäkin jos sitten ei ikinä tarvitse pussailla ja mä todella saan ne 53 miljoonaa.Käteisenä.

 

Malli Heidi Klum taas sai  kunnian olla maailman nopeiten synnytyksestä toipuva. 6 päivää synnytyksestä oli tämä malli jo Oscar-juhlassa esittelemässä Roberto Cavallin iltapukua ilman yhtään raskaudesta jäänyttä kiloa tai kipua.Mahanahka oli kuulemma kuitenkin hiukan venähtänyt.Siis saako julkkisäidit jonkun erikois-synnytyksen jossa ei tarvita tikkejä laisinkaan eikä ne kerää kiloja tai nestettäkään ollenkaan raskaana ollessaan? MÄ HALUAN KANSSA SELLAISEN! Tosin Klumilla oli kuulemma oma kokki ja ravintoterapeutti koko raskauden ajan joka vartioi ettei Klum syönyt yhtään 200 kaloria enemmän vuorokaudessa jotta sinne gaalaan olisi timmissä kunnossa. Mun ravintoterapeuttina on toiminut mun maha joka on vartioinut ettei multa mene yhtään tuntia joilloin mä en söisi vähintään 200 kaloria.

 

Gwen Stefani taas todisti että jos sun kavereiden nimet on Dolce ja Gabbana niin sun ei tarvitse etsiä juhlapukua Suurten Tyttöjen osastolta edes raskaana. Suuri suomalainen trendilehti C.C tästä virkistyneenä julisti että suomityttöjen marmatus raskausajan vaatteista on itsekeksittyä ja katsokaa Gwenia, kyllä raskaana voi käyttää 10 sentin stilettikorkoja ja asun clouna (siis mikä? onko ne kääntäneen sanan "clue" clouksi vai onko mun trendinenältä mennyt joku termi ihan ohi?) on villi leopardiprintti. Jotenkin mä en usko että mun katu-uskottavuus nousisi pätkääkään jos mä ostan Eurokaankaasta leopardiprinttikankaan mun valtavan mahan päälle ja hoipertelen Hillosensalmella mun stiletoissa, nilkoissa noin kolme desiä nestettä ja remmit turvotukseen upoten. Suosittelen toimittajalle suomenkielen käännöskurssia ja raskaaksi hankkiutumista, onhan se nyt niin trendikästäkin.

 

Viisi kiloa painava Kate Mosskin on luonnollisesti  mukana tässä trendiäitien kerhossa. 3-vuotiaan Lilan vaaatteet ovatkin jo kaikkien itseään arvostavien äitien tiukasti seuraamia ja omille kullannupuille kopioimia. Jos suomalaisen äidin pomo löytäisi tämän duunin vessasta nuuhkimasta liimaa ja tämän alkkis-poikaystävä olisi julkisesti kertonut elävänsä sossun rahoilla ja käyttävänsä kamaa niin epäilen että mamman pomo menisi julkisesti kehumaan tätä ja kertomaan kaikille kuinka on tärkeään tukea työntekijöitä vaikeina aikoja. Ne sossun tädit olisivat kyllä ihan muulla asialla kun lisää rahaa tarjoamassa.

 

Tässä trendiaallossa ei enää tarvitse välittää siitäkään ettei ole lapselle isää. Geri Halliwell joka on myös niittänyt maailmalla mainetta olemalla Ginger Spice ei olekaan enää tyttö jolle kävi vanhanaikaisesti kun pamahti paksuksi ja poikaystävä dumppaisi samantien. Ei, hän on vahvojen naisen ikoni joka ei tarvitse miestä mihinkään eikä kukaan ole syyttänyt ex-ystävää kusipääksi vaan Geri on ottanut kohtalonsa omiin käsiinsä ja juuri tätä hän halusikin.Kummisedäksi on lapselle hankittu homomiesten ikoni George Michael, joka viime viikolla pidätettiin sen jälkeen kun hän sammui autonsa rattiin kesken matkan. Synnytyksessä oli avustajana oma äiti, hänkin vahva yh-äiti jonka yli ei miehet kävele.

 

Paras mittari kuitenkin trendille on Anna Nicole Smith. Kun Anna joka ei ole ollut selvinpäin ainakaan kymmeneen vuoteen on hankkiutunut "ystävän" avulla, lähes nelikymppisenä raskaaksi on tämän oltava vahvasti uusin muotijuttu jota ilman kaikki ei-vatsakkaat ovat juntteja! Unohtakaa Manolot, Atkins ja syömishäiriöt, jos tämä vuonna haluaa olla trendikäs on oltava raskaana. Ensi vuonna taas voidaan lukea Voguesta uusimmista Louis Vuitton koliikkivöistä ja vaunujen kuoseista kuumimmat hotit Chanelista Burberryyn!I'm on fire.