<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Arvatkaa kuinka voi saada itselleen ilmaisen ostosmatkan? Tässä ohjeet:

 

Aloita ottamalla kaapista parikymmentä vaatetta ja ripusta ne ympäri makuuhuonetta ovista, tuolien päältä ja vaikka mistä roikkumaan. Laita musiikkia soimaan aika kovalle taustalle ja päästä huoneeseen hieman valoa muttei mitään halogeenivalonheittimiä päälle.

Kenkiä kannattaa sirotella sinne tänne esimerkiksi yöpöydälle ja kumppanin tyynylle (laita alle pyyhe niin ei tule jälkikäteen sanomista kaupan toiselta omistajalta). Siivoa hieman makkaria ennen ja laita huiveja ja koruja koristeiksi ja ostoshoukuttimiksi esimerkiksi ovien kahvoihin. Ja eikun ostoksille. Kokeile rättejä uusina kombinaatioina ja höpötä itseksesi "voi kuinka rouva näyttääkään hoikalta siinä 10 vuotta vanhassa isän hylkäämässä t-paidassa. Ihan selvästi retrohenkinen statement paita!"

 

Koska vaatteet näyttävät aina ihan kauheilta kaupan sovituskopeissa, jotka on mitoitettu anorektisille, ruskettuneille kääpiöille, vältät sen tuskanhikisen rumban keikistelemällä alusvaatteissa omassa kaupassasi ihan missä vaan. Siemaile välillä myyjän esille laittamaa raikasta cocktailia (muista se pieni päivänvarjo ja ananaspala!) Ja se hentoinen valo edesauttaa hermoja kun ihan kaikkea selluliittiä ja suonikohjuja ei tarvitse nähdä. Huipputärkeää on nyt ettei edes laita esille mitään pieneksijääneitä lumppuja vaan mielellään hiukan tuhdimpia mekkoja.

 

Kaikki kengätkin ovat yllättäen ihan sinun tyyliäsi ja ihme ja kumma, juuri sinun kokoasi! Leiki maksavasi ostokset ja laita rahat muovikulhoon. Jos olet kuten minä ja aina käteistä vailla, kuvittele vinkuttavasi Amexia ja laita kortti lepäämään kulhoon.Ihaile hetki kultaista korttiasi ja huomaa myyjän kunnioitus korttia kohtaan.

 

Liikkeestä ulos tullessasi (siirry olohuoneeseen) sinulla on kassillinen uusia vaatteita ja kenkiä! Ja lopuksi paras, mene ja ota kulhosta yllätyssäästämäsi rahat ja mene mallaamaan uusia vaatteita Starbucksiin jossa otat tupla Chai Latten muffinsin kera koska olet säästänyt ne rahat eikä mikään kaupan vaatteista ollut liian pieni!! Onnittele itseäsi hyvästä ostosmatkasta.

 

Mä olen tulossa hulluksi, mä tiedän. Ainut mitä voin syyttää on geeniperimä. Mun isoisällä oli kauppa ja mä olen selvästi vaikutuksille altis. Kuka muu kun seinähullu tai raskaana oleva wanna-be fashionista leikkii kotona vaatekauppaa yksinään? Kuinka kauan ihminen voi olla ilman vyötäröä ja pukeutua vaatteisin jotka alkaa kokonumerolla 4? P:n mielestä pahinta on se että mulla on niin paljon vaatteita että mä voin leikkiä vaatekauppaa. Se ei selvästi omaa psykologista silmää eikä tajua että sen vaimo on hermoromahduksen partalla tai ainakin vyötäröä vailla. Soittakaa Karpolle, mulla olisi asiaa!